23 Ağustos 2018 Perşembe

N'ın Gözüyle N








Üzüntüyle
Lanetleyerek
Gururlanarak
Coşkuyla…

Ülkeme yakıştıramadım:
27 Mayıs 1960
22 Şubat 1962 Ayaklanması
12 Mart 1971
12 Eylül 1980
28 Şubat 1997 Batı Çalışma Gurubu
27 Nisan 2007 Genelkurmay e muhtırası
28 Ağustos 2007 Abdullah Gül için 367 ısrarı
27 Mayıs 2018 (22 gün boyunca) Gezi Kalkışması
15 Temmuz 2016

Alhaz-Kılıç
Babam
Annem
Anneannem
Babaannem

Muhteşem 8’li:
Aydu
Elif
Hüseyin Deniz
Ali
Olcay
Esma
Ece
Demir

Gazetecilik hevesim: (Gençliğimde heveslenmedim değil)
Ufuk Duvar Gazetesi (RTL)
N Blog
Alhaz

Onca işimin/işyerimin arasından anılarımın çokça olduğu:
Mudo
Empa, Emin Emlak (Ben öyle çekle, senetle, veresiye satış yapacak adam değildim)
Emre Piliç

Öğretmen dediğin anektodlarla anlatılır da anlatılır: (Bir dönem öğretmen olmak istemiştim)
Coşkun Yıldırım
Kâzım Saymalı
İsmail Özaslan

Allah razı olsun:
ET, MT, FT

Kimler geldi kimler geçti, azaldıkça azaldı:
5’in dostluğu baki kaldı.
MK
ÖU
Alhazoğlu Kitaplığı
Bilgisayarımın belleğindeki dökümanlar

Kafama kazınmış sözcükler:
Sadece birinin değil, en az üç kişinin (üçü de kadın) söylediği
“Sen, bu kadar donanımlı, kültürlü…nasıl olur da…”

Elif’e yakıştıramadığım sözcükler:
“Yeme bizi.”

Aynur’a yakıştıramadığım özelliği:
Kavgacılığı, ağzına geleni söylemesi

Kendime yakıştıramadıklarım:
-O kadar çok ki… Sık sık kendimi sorguluyorum, sınıfı geçemiyorum bir türlü.

En beğendiğim Nihat:
-Vefalı bir adam, sevdiğini sahiplenmesine şapka çıkarılacak biri.

Kardeşim İsmail ile Aydu’nun sayesinde:
Çok şükür.  Hac

Türkiyemiz çok güzel.:
74 şehir
Hâlâ o kadar gidip görmek istediğim yer(ler) var ki…
Allah nasip eder inşallah.
Kâbe ile peygamberimizin kabrinin, Göbeklitepe ile Ahlat Selçuklu Mezarlığı’nın, Mostar Köprüsü ile Bosna Şehitlikleri’nin, tabii ki tüm Türk Şehitlikleri’nin yeri ayrı olacak yaşamımda, her daim.

Dile kolay, 
10 yıl:
Rize: Haldoz-Dalyan-Büyükköy Altıntaş
58 yıl:
İstanbul (İkamet: Atikali, Göztepe Mazharbey, Gayrettepe, Kazasker, Kozyatağı Yazıhane: Ataköy, Ataşehir, Şirinevler Empa, Yeni Çiftlik Emin Emlak, Mecidiyeköy Nivo ve SMARTA)
10 yılı aşkın süre:
Muğla, Marmaris, Amos

Nihat’ın sevgilisi:
Antalya

Mudo mağazalar hattı: (Yıllarca yol ettim)
Bursa-İzmir-Kuşadası-Bodrum-Marmaris-Ankara

Ece’nin dediği gibi:
“Dede, ben aşkı çok seviyorum.”
Sevgilim Ece: “Sevgi en büyük güçtür.”





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder