27 Kasım 2019 Çarşamba

Londra



20-25 Kasım 2019








AA

HDA, OA, EA, DA

EADi  ED



2009 (Manchester, Londra)














Ocak 2011

Elif: Ece; Londra ya gidiyoruz?

Ece: Londra mı? Londra'ya bayılırımmm!







Kasım 2019

"Londra'da ne var? Madem gidiyorsunuz bari müze, tiyatro, müzikal dörün/izleyin."

NA



Çarşamba

Uçak - Havaalanı Burger King - Otobüs - Otel
Metro ile Madame Tussauds
Akşam İtalyan Restoranı (ece telefon kayıp ah neler)

Tükendik yorgunluktan
Başım fırıldak gibi döndü annem de çok yoruldu
Bugün onu yormayacağım
Madame tussauds fena diildi
Bugün indi bindi otobüs
Gece 1 uyanıverdim

Ece nin telefonu kayboldu, sana vermiştim çantana koydun diye de yalan söylüyo, Benim yanımda çanta bile yok dedim
Denizle bulmak için gruptan ayrılıp metro ile dolaştığımız yerlere gittik
Ama ölüyoruz yorgunluktan
Mac donaldsa giderken olcay aradı
Elif geri dönün senin çantada diye
Yanımda çanta olduğunu bile o zaman hatırladım o kadar kafa gitmiş
🤣
Şahane bi pizza yedik
Annem hep tedirgin
Peynir aldı akşam onu yemeye
Neyse pizza smylemiş 3 dilim yemiş kalanı da kayıp telefon arayışından dönünce ben yedim
Güzeldi ev tipiydi
Ece neredeyse 1,5 yedi
Elif

 Perşembe

 Big Bus otobüs gezisi
London Eye
Parliament + Big Ben
Buckingham Palace
Hard Rock Cafe
Oxford Street alışveriş

Her Majesty’s Theater
Metro ile otele dönüş

Big bus (Hop on hop off) otobüsü ile gezi yaptık
Yine çok yorulduk yarın sakinleyeceğiz çünkü bayılacak kadar yoruluyoruz ve suratımız çarpılıyor keyfini çıkaramıyoruz

London eye gittik; biletimize 2 saat kala girmiştik ama rica edince erken aldılar rahatladık... Çarşamba uçaktan inince de otobüse 3 saat vardı; önceki otobüslere binince çok sevindik 


London eye şahaneydi tabi ki
Bol bol foto çektik
Binmeden önce bi oyun alanı kurmuşlar; katılır mısınız dediler
Ücretsiz olduğunu duyunca ece yle esma yı çağırıp dahil ettim
Ödül olabileceğinden de bahsetmişlerdi çünkü; eceye istemeden bile oyna bakalım hediye verebilirler dedim
1 saat soyunduLar yazık
Belde hulahoop (çember) çevirttiler
Esma o kadar güzel çevirdi ki videoya alabilir miyiz; kendi departmanımızda gösterilecek dediler...izin verdik
Ece de esma da london eye hologramlı kar küresi seçtiler; güzel ödül oldu çünkü dükkanda görseler isteyecekleri bişeydi

Herkes çabuk ypruluyor tabi
Londra köprüsüne gitmek istemediler diretmedim

Öğle yemeğine hard rock hotel gittik
Ben beğenmedim otel lobisinde yemek keyifli diildi; restoranına gitsek daha iyiydi ama neyse
Annem ısmarlayacağım deyince biftek söyledim; ece de biftek söyledi
Bizim dışımızda herkes cheesebueger aldı
Ortaya da sarımsaklı domatesli ekmek ve karides ve soğan halkası aldık sanırım
Hesap 210 GBP gelip de annem ödeyince benimle çok dalga geçtiler
Hepimizin cheeseburgerinin toplamı elifle ece nin biftekleri kadar tuttu diye
Yemek hiç güzel diildi; yani amerikadaki gibi hiç diildi; ben keyif almadım ama tabi ki beraber olmak güzel... bi de esma çok özenmişti gitmiş olduk

Sonra demir için istedikleri müzelere gidemeden alışverişe gittik
Ucuz bi gitim mağazaları var Primark
Annem de herkes de orayı çok istiyordu
Oraya gittik
1-2 saat kaldık galiba; ece biraz kıyafet aldı; Annem de tek tük kıyafetler aldı; vs derken ecenin kabinde denemesi 7-8 parça 40 dakika sürdü
Lahana gibi giyiniyoruz okey zaman alıyor ama kabinde yanına giremiyorum ve biliyorum ki yarısından çoğu aymada kendini izlemek ve büyük ihtimal dans etmekle geçti
Sabrım taştı tabi 40 dakika ayakta bekle bekle bağırdım kıza hadi diye... sonra da pişman oldum
Aşağı harry potter katına indiğimizde çıldırdılar
Ece pijama telefon kılıfı Defter, asa şeklinde kalem; squishy (sünger oyuncaklı kalem) Tshirt , Harry potter şekilli yastık benzeri Bisürü şey aldı... ödemeyi yapıp annemleri bulduğumda olcayın da kabinde geçirdiği zamandan muzdarip olduğunu ve hala mağazada olduğunu görünce rahatladım... telefon kullanmadığımız için gitmişler midir diye stres olmuştum
Ecenin harry potter yastığı çok beğenildi demire de alındı... ve tabi ki gece demir yastığıyla uyuyordu 
daha stüdyolara gitmedik

Oradan çıktığımızda o kadar yprgunduk ki eve gitmeye can atıyorduk
Demir acayip yorulmuştu; olcay taxi ile gidin deyp taxi ayarladığında annemi görmeliydin
Otobüsle gideriz dedi durdu; ama ben neredeyiz önceden planlanmamış bişiyde hangi otobüs gider bilmiyorum internetim de yok
Gidin taxiyle ya da metroyla dedim olcay hemen taxi ayarladı
Sevindim annem de yorulmadan gitti işte
Hemen stres yapmasa 
o taxiye binilecek işte senin önerilerin boşa :)

onlar öylelikle otele döndü

Biz de oxford caddesi boyunca kırtasiyeci aradık esma için; smiggle marka... böyle aşırı eğlenceli renklerde ve tasarımda kalem kutularıyla ünlü... yürü yürü bitmedi derken mcdonalds gördük; akşam konser uzun çocuklar da biz de acıkırsak aç kalırız diye birer burger yedik
Oradan koşa koşa smiggle girdik; oradan koşa koşa ‘Her Majesty’s Theater’ gittik... biletleri yanıma almayı unutmuştum ve telefonumun şarjı bitiyordu... neyse ki 19:15 te tiyatroya girip ilk iş tuvalete gittik
Ece nin o hengamede tuvalette 7-8 dakika geçireceği tuttu ama neyse çıkabildik zamanında
Telefon şarj bitmeden barkodları da okutup giriş yaptık
Tarihi bir salon çok rahatsız kadife koltuklar büyüleyici bir performans mutluluktan ağlayacağız derken 2. Yarı
Herkes bitap
Soluma bi döndüm
Ece esma yanlara yatmış uyumuş; olcay ın da kafa bir sağa düşüyor bir sola
1 saati böyle geçirdiler tabi oyun bitince uyanmaları da zor oldu
Çıkışta esma 15-20 kere taxiyle gdebilir miyiz diye sordu
Tabi ki taxi tutardık ama yoldan taxi çeviremiyordun ve zaten hepsi dolu
10-15 dakika yürüyüp de binemeyince metroya bindirdim
Esma ile ece oturunca rahatladım; sonra olcayla bana da yer verdiler
O çocuklar o 6 durağı sürünerek nasıl gitti ben bilmiyorum; hayalet gibiydiler
Yorgunluktan öte bir haldeydiler
Ama metrodan inince yürütemeyeceğimizi de biliyordum yağmur da çiseliyordu
Hop taxi bulduk
Kibar bir ingiliz şöför
Klask ingiliz taxileri (ki binsinler o taxiye istiyordum da ne zaman bilmiyordum)
6 gbp civarı tutan ücreti kredi kartla ödemek de hoşuma gitti... pıt oteldeydik

Resepsiyon da anneciğim uyumuş olabilir yedek kart dediğimde arkadan olcayın sesi (telefondaydı) ne uyuması denizle bizim odadaymış deyince güldüm... gittim annemi aldım ki yazık pijamayla ve zorla yukarı çıkarmışlar annemi
İndik odamıza ki ne rahatladık...saatlerdir hayalini kurduğumuz an
Ama ece hemen uyuyamadı tabi
Anneannesine smiggle dan aldığı kalemkutusı-matara ve primark tan aldığı herşeyi tek tek gösterdi....annem de bana... annemin eceye aldığı harry potter ları da inceleyip valize kaldırdıktan sonra ece sızmıştı... biz de kafayı koyduğumuz gibi nefessiz uyuduk... sabah 05:30 ayaktaydım ben... malum türkiye saatiyle uyanıyoruz

Ece çok mutluydu operada
Allahım neler aldım şimdi de operadayım müthiş müthiş diye kahkahalanıyordu
Hayaller kuruyordu ece dedeoğlu aramızda deyip onu sahneye çıkarırlar diye 

Ece ne kadar hayalperestse esma o kadar gerçekçi
Bence denge oluyorlar birbirlerine
Esma yı çok seviyor ve değer veriyor ki bu normal ve çok memnunum 
bence tabi ki esma da ona değer veriyor çok

Ece dün çok mutluydu
Biraz da anahtarlık magnet falan aldı, babasına babaannesine... keyif yaptı 
Elif


Cuma

Yağmur yağıyordu; otobüsle Science Museum ve Natural History Museum
Esma çanta otobüste unuttu, buldum
Deniz Aynur Demir -  Mc Donald’s + Hyde Park (Winter Wonderland)
Ece Esma Olcay Elif - Pineapple Dance Studios hip hop dersi
(Olcay ve ben o esnada Boots alışveriş + Laduree’de macaron ve kahve)
Çocuklarla buluşma saç kurutma ve sıkı giyinme
Metro ile Hyde Park (Winter Wonderland)
Annemle ve Buğralarla buluşma
Hydepark lunapark aktiviteleri
Aydü üşüdü taxi ile 7 kişi bir arabaya binip otele dönüş
Denizler akşam yemeğine, çocuklar bizde

Deprem simülatöründe türkiye deprem fotosu
Anket vardı
Hiç deprem yaşadınız mı diye
Bizimkilerin hepsi evet tıkladı
Elif


Cumartesi

Sabah mini alışveriş turu ve annemin değiştirecekleri için Primark mağazası
Metro-Tren-Otobüs ile aktarmalı Warner Bros Stüdyoları
Stüdyo gezisi
Dönüş yolculuğu daha uzun
Otele yakın pizzacıda yemek; annem hariç herkes sipariş verdi
Otele döner dönmez hızlıca uyku; aşırı yorgunuz
Trene koşturunca annem tansiyon :(


Pazar

Son günümüz
Çocuklar dönmek istemiyor
Elif grip

Pazartesi
Pegasus ile dönüş
İstanbul’a varışımız: 00.20 (Pazartesi gününün ilk dakikaları içinde)



















































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder