27 Ocak 2018 Cumartesi

Yılan Hikâyesi





Bir Doğan Holding kuruluşu İdefix’e sık sık internet üzerinden kitap siparişi veriyordum zamanında Elif’in öğrettiği biçimde.
200’ü aşkın kitap siparişi vermişimdir.
Memnundum da.
Ta ki Aralık ayının son haftasında verdiğim 16 kitaplık siparişe kadar.
Üç ayrı parti halinde teslim ettiler –teslim ettiler demek ne kadar doğru olur?-  bu siparişi.
İkinci parti teslimatta sevk irsaliyesinde 6 kitap ismi yazılı, gelen kitap sayısı 2.
O günden itibaren telefon ve mail bombardımanına tuttun İdefix’i.
Elif duyunca o da dahil oldu.
Ancak karşı taraf o kadar tepkisiz ki.
Ne arayan var ne de bir açıklama yapan.
Sadece bir mail: Siparişiniz şu şu teslimatlarla gerçekleştirilmiştir.
İşte bu ilgisizlik beni/bizi küplere bindirdi.
Yine de ‘tık’ yok.
25 Ocak 2018 akşamı ‘lanet olsun’ diyerek bir ümit kitapların geleceğini beklemeyi bıraktım, bir karar aldım: Üyeliğimi iptal edeceğim, sepetteki yeni siparişlerimi de geri çekeceğim.
26 Ocak 2018 öğleden evvel zil çaldı:
-Kim o?
-Kargo
İçimden: Ne ola ki?
Beklemediğim bir anda eksik kitaplarımı göndermişler.
Evet, hatalarını telafi ettiler, ancak kayıtsızlıkları anlaşılır gibi değildi. 

Başlangıç Dan Brown
Yedi Tepe Anadolu Ali Canip Olgunlu
Anadolu’nun Düşünce Mimarları Ali Canip Olgunlu
Plevne’de Bir Avustralyalı Charles S. Ryan




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder